L'Ajuntament de Carlet informa sobre la normativa vigent (Reial Decret 307/2005, de 18 de març, i 477/2007, de 13 d'abril) segons la qual els veïns i veïnes d’esta ciutat poden sol·licitar a la Delegació del Govern una subvenció per a pal·liar els danys produïts per les pluges de l’última setmana.
L’Ajuntament posa al seu abast els models de sol·licitud en l’OFICINA D’ATENCIÓ A LA CIUTADANIA i la informació necessària per a poder accedir a les ajudes:
QUI POT SOL·LICITAR L’AJUDA?
- Les unitats familiars que han patit danys materials a la seua vivenda habitual (poden ser propietaris o inquilins).
- Les comunitats de propietaris, amb pòlissa d’assegurança, que han patit danys materials en elements comuns.
- Els establiments industrials, comercials i de serveis, amb pòlissa d’assegurança.
QUAN I ON ES POT SOL·LICITAR?
Des del dia 20 de novembre fins al 9 de desembre de 2020, a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament (planta baixa) o a la pàgina web www.proteccioncivil.org (ayudas y subvenciones) amb certificat digital.
REQUISITS
REQUISITS PER A OPTAR A L’AJUDA COM A UNITAT FAMILIAR
- Tindre danys a la vivenda habitual (1a vivenda) que afecten l’estructura o no, així com danys al mobiliari i elements de l’equipament domèstic bàsic.
- Que els seus ingressos anuals estiguen entre:
10.527,43 euros/any (per a 1 o 2 membres en la unitat familiar)
13.535,26 euros/any (de 3 a 4 membres en la unitat familiar)
16.543,1 euros/any (per a més de 4 membres en la unitat familiar)
- En el cas de tindre pòlissa d’assegurança, quan esta no cobrisca la totalitat dels danys produïts.
REQUISITS PER A OPTAR A L’AJUDA COM A COMUNITAT DE PROPIETARIS
- Tindre contractada una pòlissa d’assegurança de la comunitat.
- Que els danys siguen en els elements comuns de la comunitat i que s’hagen produït per algun risc no inclòs en l’assegurança.
REQUISITS PER A OPTAR A L’AJUDA COM A ESTABLIMENT COMERCIAL, INDUSTRIAL I DE SERVEIS
- Tindre contractada una pòlissa d’assegurança.
- Tindre menys de 50 empleats.
- Que els danys siguen en els elements comuns de la comunitat i que s’hagen produït per algun risc no inclòs en l’assegurança.
DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR
COM A UNITAT FAMILIAR
- Sol·licitud signada.
- Justificant de la propietat de la vivenda (còpia del rebut de l’IBI o del contracte de lloguer).
- Número de compte corrent.
- Document acreditatiu d’haver rebut qualsevol quantitat per part de l’assegurança (si cal).
- Certificat de discapacitat o incapacitat per a treballar d’algun fill (si cal).
COM A COMUNITAT DE PROPIETARIS
- Sol·licitud signada.
- Còpia del CIF de la comunitat.
- Certificat del secretari/a amb les dades del president/a o còpia de l’acta d’elecció.
- Còpia de la pòlissa d’assegurança i últim rebut.
- Número de compte corrent.
COM A ESTABLIMENT COMERCIAL, INDUSTRIAL I DE SERVEIS
- Sol·licitud firmada.
- Còpia del CIF junt amb l’acreditació de la representació legal.
- Còpia de la pòlissa d’assegurança i últim rebut.
- Còpia de l’últim document de cotització davant la TGSS.
- Número de compte corrent.